Mikaela- mina mål

mina mål med lillan är typ inga alls eftersom hon är så gammal. men vi ska iallafall starta våran absolut sista hopptävling tillsammans i lycksele i slutet på sommaren om hon fortfarande är pigg och fin. sen kommer vi kanske ut på nån dressyr tävling bara för att ha skojj inte ta det allt för seriöst heller! :)
sen har jag ju ett mål till och de är att komma ut på så många tävlingar som möjligt med andra ponnysar/stora hästar och lära mig så mycket jag kan av så många olkia ponnysar som möjligt! vet inte om ni blev nöjda nu men har som inga mål att sätta upp med lillan pga att hon är så gammal så vet man ju aldrig vad som kan hända! men nu vet ni lite iallafall och undrar ni något så fråga på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0