Tove- svar på frågorna :)

Här kommer svaren :)

Har du en häst?
Svar: ja det har jag, "munsboro shelly".

Hur gammal är den/dom?
Svar: hon är 13 år.

Hur länge har du tänkt ha kvar shelly?
Svar: jag har inte velat tänkt den tanken, men minst 1 år till!!

Vad hade hon gjort innan hon kom till dig?
Svar: hon har tävlat MSV B med tre andra ryttare.

Tove är du frisk snart?
Svar: haha, Jaaa jag är frisk nu!!

När började du rida?
Svar: vet inte exat, men kanske när jag var 7-8 år, eftersom jag var 10-11 år när jag fick min första häst.

Sommar/vinter?
Svar: SOMMAR!! Eftersom jag både fyller å och då är de mest tävlingar :)

Vilken färg tycker du din ponny passar bäst i?
Svar: blått tror jag, men brunt å vitt är också fint på henne.


Tack för alla frågor, men fortsätt gärna fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0