Mikaela- Långa dagar och korta nätter.

Har varit på tävlingen i Lycksele och hjälpt till, har även varit anlitad fotograf av ganska många, hade ungefär 700 bilder på två dagar så har lite att göra. Har varit jätte dålig på att blogga men har ju skola och sånt och nu har jag varit på tävling hela helgen så att de blev som de blev. Såg Toves fina bild på mig när vi blev plågade att rida i jockey läder mesta tiden av träningen, men jisses vilka benmuskler jag kommer få;) har hoppträning på tisdag i vindeln och sen på onsdag i Lycksele med lillan så de kommer bli toppen. Har även ridning i morgon största delen av dagen, awesome. Sen så avslutar jag inlägget med ett stort grattis till Tove som blev DM mästare, grattis!:)


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Fotade du bara de som sagt till innan eller kan det tänkas att du lyckades fånga mig och Meja på bild?? :)

Hoppade LC på lör och LC+5 och LB+5 på sön :)

Svar: tror jag fångade er på ganska många bilder;) vad har du för mail?:)
Mikaela Frohm

2012-09-03 @ 09:43:25
URL: http://charlottawendel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0