Tove- stan med finaste

Var i Umeå med min finaste vän. De var den konstigaste dagen. De började ju bra med att vi gick på stan ett tag å sen åt på frasses, sen när de var dags för bio var vi typ nästan själv i biosalongen., men filmen asså fyfan... Har aldrig sett en så dåligt film. Äta sova dö hette den, men  efter bion for vi på donken å åt glass. Sen skynda vi oss till hemmakväll så jag skulle kunna köpa ett skal men då sluta mitt kort funka så då var jag tvungen å betala med pengar å sen vare bara att springa till tåget. På vägen dit så inser jag att jag inte har nå pengar till tåget så Julia stannar å tar ut lite pengar, när vi väl kommer fram till tågstationen så står vi på fel sida när vi ser tåget komma så vi kutar under till andra sidan hinner precis dit. Sen på tåget så ser Julia att vi är framme i vindeln så vi står vi dörren å väntar på att få gå av när vi ser en tåggubbe har gått ut å är på vägen in, så vi kutar till andra dörren å hinner precis gå å av. Asså vilken kväll!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0