Mikaela - Träning för Micaela Blom

tränade lite dressyr för Micca som rubriken lyder.
Micca hjälpte mig jätte mycket när jag var mindre och jag måste tacka henne för utan henne och hennes underbara ponny Silver som jag red då hade jag aldrig tagit mig dit jag är idag. Hon har nog lärt mig det mesta jag kan. Men när silver gick bort så fick jag egen ponny och jag tränade inte för henne så mycket. Men jag insåg för ett tag sedan att de faktiskt är hon som lärt mig nästan alla grunder och mer där till och hon är så enormt duktig inom dressyren så jag frågade henne om hon hade lust att hjälpa mig lite och att jag frågade de ångrar jag verkligen inte, förstår vad hon menar mer än jag förstår dom flesta andra instruktörer. är henne evigt tacksam för allt hon lärt mig!
 
 
Micaela och hennes fina häst Tarpa-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0