Mikaela - resultat

90cm - krille kändes riktigt fin och allt flöt på bra, nollade grunden han kändes lite trött i omhoppningen men nollade den med och hamnade just utanför placering. 
 
1m - han var ganska trött efter första klassen så fick inget riktgit flyt, fick ett stopp på andra hindret då jag glömde bort mina ben, kom för långt in i kombinatonen så han räckte inte riktigt till så han stannade där men då jag skänklade på honom så hoppad han stillaståendes men jag lyckades på nått vis hålla mig kvar och sen tog vi oss runt resten av banan riktigt fint!
 
Är riktigt nöjd över krille, han är så fin och ställer verkligen upp för en! hoppas jag få tävla honom fler gånger, roligt att Elin som tävlade honom förut tycker att jag rider honom bra, blir så glad :D
bilder kommer upp senare, film kanske också kommer upp iallafall från LC, LB rider jag som en kratta först halvan så vet inte om jag vågar lägga upp den haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0