Tove-tränig

I kväll har Shelly fått hoppat för första gången på ca 4 veckor då hon har haft lite skritt/vila efter tävlingsäsongen. Gick faktiskt helt okej, shellisen fick ställa upp lite extra för mig eftersom min tumme inte är helt hundra än och jag var lite ringrostig. Tur jag har min underbara häst!
 
Men annars är det VÄLDIGT mycket just nu. Vi har bal snart och det är mycket som ska fixas inför den och sen kommer de bara mer och mer plugg nu eftersom betygen ska sättas snart. I morgon kommer vi vara i skolan från typ halv 9 till typ 20.00! OMG!! Jag kommer dö! haha nee men skolan har nå öppet hus. Men nu drar jag mig nog till sängs, tjoooooo!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0