Tove- 2012

Tänkte sammanfatta mitt 2012 inom hästvärlden.
 
Året startades väldigt sorsligt, den 4 januari fick min förra ponny Miss Ellie somna in... Sedan började allt såsmåning om flyta på som vanligt och tävlingarna med Shelly gick bara bra. Vi kvalade 120cm efter bara 3 månader på tävlingsbana tillsammans. Ungefär den tiden på året sålde vi Pottan, min förra ungponny till David i Roberstfors.
 
Jag och Shelly hann under hela 2012 kvala 1m, 110cm och 120cm, samla ihop 5 globengehäng och ca 30 rosetter, vinna DM:et, KM:et och ponnychampionatet inom hoppning för alla ponnysar i hela västerbotten. Tror aldrig jag har haft ett så bra tävlingsår någonsin! Nu så taggar vi 2013, ett nytt å med nya möjligheter!
 
Kram Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0